border="0">
Weer wat foto's
Het was heel rot, zo'n nationale feestdag. Maar we hebben ons er moedig doorheen geslagen zoals op de foto's is te zien. Vandaag, op jullie vrije dag, zijn wij natuurlijk weer aan het werk. Met fotoĊ, die nog volgen, zullen we onse voortgang laten zien.
Wij
Geen opmerkingen:
Een reactie posten