Dinsdagavond 9 maart 2010 zijn alle deelnemers aan het project Satang Jabang bijeengekomen in Gouda. Op de foto de deelnemers: studenten E van de afdeling techniek Gouda en studenten ICT van de afdeling ICT Zoetermeer. Docenten van de afdeling E-Gouda, ICT-Gouda en ICT-Zoetermeer.
Ook ouders, partners en familieleden waren aanwezig.
Hoi Sander,het is nu zondagavond,ben je al een beetje gesetteld daar?.Heb je vandaag moeten werken,of heb je in zee gedreven?Heel veel liefs van ons uit Gouda, xxx mam.
Beste mensen, zonnetje schijnt hier enigzins, maar bij jullie zal het anders zijn. Even rustig aclimatiseren. Houden jullie Mike met z'n allen goed in de gaten s.v.p. Veel succes, en zorg voor goede plaatjes en verhalen voor in de krant.
Kafountine is een levendig traditioneel Afrikaans vissersdorp in Senegal. In 1995 is begonnen met de bouw van een school voor beroepsonderwijs: Satang Jabang. De prioriteit ligt bij onderwijs voor meisjes en vrouwen, omdat meisjes als laatste aan de beurt komen om door hun familie naar school gestuurd te worden. Sinds 1998 ondersteunt het ID College met daadkracht, acties en concrete adviezen het beroepsonderwijs op de school.
Ik wens jullie een heel goede reis. Ben benieuwd naar jullie ervaringen daar. Ik zal ze blijven volgen. Doe iedereen daar de groeten.
BeantwoordenVerwijderenHarry Peek
Hoi Sander,het is nu zondagavond,ben je al een beetje gesetteld daar?.Heb je vandaag moeten werken,of heb je in zee gedreven?Heel veel liefs van ons uit Gouda, xxx mam.
BeantwoordenVerwijderenBeste mensen,
BeantwoordenVerwijderenzonnetje schijnt hier enigzins, maar bij jullie zal het anders zijn. Even rustig aclimatiseren. Houden jullie Mike met z'n allen goed in de gaten s.v.p.
Veel succes, en zorg voor goede plaatjes en verhalen voor in de krant.
Chrit van dieten (docent Elektro)
Fijne reis wesley en de rest van de groep !!
BeantwoordenVerwijderenHoop dat julie lekker eten en het gezellig met elkaar hebben. Ik ben benieuwd hoe het verder daar is!
xxx en knuffies je kleine zusje ( michelle)
HET IS HIER TE GEZELLIG!
BeantwoordenVerwijderenDIKKE !!!ERROR!!! even mijn toetsenbord testen met mijn voorhoofd.
BeantwoordenVerwijderen